Thursday, January 6, 2011

Muhasabah Cinta . .


Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu


Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu


Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...


Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu




~ lirik lagu ni cukup bermakna . try to listen it ~


adoi...pening pening =.='



hari ni memang btol2 wat mira pening

tak tau nak wat macam mane dah . makin menjadi jadi lak

start masuk semester baru ni , ade-ade je hal

assigment pun dah berlambak ni . huhu

btol la kta senior-senior ku , semester 2 ni teruk ckit

kene tough la ckit . lau tak memang abis la . . 

ape-ape pun aku boleh hadapi semua tu ! !


~ miss nak berblog . huhu ~