Wednesday, March 28, 2012

Tuesday, March 27, 2012

Aktres Korea yang Cantik !



Sebelum ini mira pernah buat entri mengenai Aktor Korea yang Hensem !
Sekarang ini mira buat entri untuk Aktres Korea yang Cantik ! plak
Tak adil la kan kalau buat untuk aktor saja. So, mira buat la untuk aktres sekali.Aktres kali ni mira ambil yang paling minat dan comel. Hehe. Ramai lagi aktres yang cantik-cantik tapi mira malas nak cari dah. Ramai sangat yang cantik hehe =___='

Apa pun jom kita tengok !





1. Kim Tae Hee






2. Song Hye Kyo






3. Yoon Eun Hye






4. Han Ha In






5. Lee Da Hae






6. Ha Ji Won






7. Han Chae Young






8. SNSD Yoona







9. Choi Ji Woo






10. Shin Min Ah










Aktor Korea yang Hensem !



KOREA, KOREA AND KOREA

Sekarang ramai remaja dan tak lupa juga kepada "orang-orang tua" kita yang tergila-gilakan artis KOREA.Hehe dan tidak terkecuali mira sendiri pun minat juga dekat artis-artis korea ini.Mungkin sebab utamanya ialah ramai artis mereka ini mempunyai wajah yang cukup menarik perhatian orang ramai.Memang tidak dinafikan ada juga artis Korea yang menjalani pembedahan plastik untuk mencantikkan wajah mereka.So, apa-apa pun itu hal mereka. Hee hee kita hal kita ^_^
Entri kali ini, mira nak tunjukkan 10 Aktor Korea yang Hensem sangat-sangat.HahaTapi ni artis yang mira pilih. Bukan daripada pihak-pihak yang tertentu.Setiap orang mempunyai pandangan mata yang berbeza untuk menilainya.

Jom check it out !



1. Song Seung Heon






2. So Ji Sup






3. Kim Hyun Joong






4. Lee Min Ho






5. Lee Dong Wook







6. Hyun Bin

Hyun Bin






7. Jang Geun Suk






8. Choi Si Won







9. Jung Il Woo






10. Joo Ji Hoon










Wednesday, March 21, 2012

Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday #6







yummy ~:D