Tuesday, March 27, 2012

Aktres Korea yang Cantik !



Sebelum ini mira pernah buat entri mengenai Aktor Korea yang Hensem !
Sekarang ini mira buat entri untuk Aktres Korea yang Cantik ! plak
Tak adil la kan kalau buat untuk aktor saja. So, mira buat la untuk aktres sekali.Aktres kali ni mira ambil yang paling minat dan comel. Hehe. Ramai lagi aktres yang cantik-cantik tapi mira malas nak cari dah. Ramai sangat yang cantik hehe =___='

Apa pun jom kita tengok !





1. Kim Tae Hee






2. Song Hye Kyo






3. Yoon Eun Hye






4. Han Ha In






5. Lee Da Hae






6. Ha Ji Won






7. Han Chae Young






8. SNSD Yoona







9. Choi Ji Woo






10. Shin Min Ah










5 comments: