Friday, February 25, 2011

Sorry

sebenarnya mira nak mitak maaf

kat sape2 yang datang kat blog ni

sebab mira terpaksa buang shoutmix tu .

sume ni berpunca ada orang 

nak memalukan mira kat blog ni .

mira tak tau sape yang hanta komen kat shoutmix 2 .

huhu . memang sedih sangat . 

tak patut buat camtu tau . waaaaa

apa salah mira sampai da orang kata camtu 

lain kali siasat dulu . jangan maen tuduh je

huhu . kepada orang yang hanta komen 2

plez sedar sikit tindakan anda 2

tak baek tuduh orang yang bukan2

Allah lebih mengetahui :'(


Thursday, February 17, 2011

Tak Mampu Kehilangan Cinta


Sayang... di kejauhan ini
Ku sentuh hatimu dengan rasaku
Debarnya debar cinta
Denyutnya denyut setia
Ku usap air matamu yang jernih
Dengannya ku sulamrasa kasih
Kutatap matamu yang duka
Di situ kutemui makna rela
Sayang.. dikejauhan ini
Ku sapa salam setiamu
Ku sambut  senyum mesramu
Onak, duri dan jeriji besi ini
Tak kan menghalang bicara
... rasa kita berdua
Sayang, sayang, sayang,
Semakin terpisah...
cinta kita  semakin indah
Semakin jauh...
kasih kita semakin kukuh
Kita boleh hilang segalanya
Namun kita tidak mampu kehilangan cinta!

Wednesday, February 16, 2011

kamu tahu tak . .


kamu tahu tak 

aku sayang pada kamu

kamu tahu tak

aku rindu pada kamu

kamu tahu tak 

jiwa aku terseksa

kamu tahu tak

aku menangis kerana kamu

kamu tahu tak 

aku ingin sangat bertemu dengan kamu

kamu tahu tak

aku perlukan kamu

kamu tahu tak

aku sedang menunggu kamu

kamu tahu tak 

aku ingin bersama kamu

kamu tahu tak 

aku terlalu sayang pada kamu :'(


Tuesday, February 15, 2011

sampai bila .. :'(

Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku


Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku


Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai


Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku