Tuesday, May 10, 2011

Nursing Dinner Nite ~ 2011


Majlis ni diadakan pada 6 Mei 2011

iaitu pada malam Sabtu.. 

majlis ni disambut untuk meraikan pelajar tahun akhir 

Diploma Nursing USM selama mereka belajar di sini..

so, semua pelajar diploma nursing di jemput hadir untuk meraikan 3rd year..

kami sebagai 1st TAK melepaskan peluang ni untuk pertama kali

mengikuti majlis ni..hehe (excited)

malam tu ramai pkai lawa-lawa..

maklum la dinner kat Syam Restaurant..

mesti la kene cantik kan..

majlis ni stat pkul 8 sampai 12..

memang enjoy habis-habis..haha

kat bawah ni semua (tapi TAK semua aku letak..hehe) gambar kat majlis tu..

kita enjoy ! ^__^






muka excited..huahua





control-control..hahaha







ayoyo..=_=



tak sabar nak makan dh ni..hehe



muke-muke 3rd year



ibu-ibu kami..cun gitu..ahakss



bakal-bakal nurse..(comel + hensem)



ni ngan mak PA..comel je mak aku ni..hehe



abang-abang hensem..hehe ^.^



Sunday, May 8, 2011

Today is special day ;D





Hari ini 8 Mei 2011 adalah hari ibu..

so,aku pun tak melepaskan peluang ni untuk 

ucap hepi mother's day to my mom..hehe

time kasih umi kerna membesarkan kak long 

dari kecil sampai la skarang ni..dan macam2 lagi..

thank you for everything..love you soooooo muccchhhhiiieeee