Monday, September 5, 2011

Selamat Hari Raya ~



Assalamualaikum

ermm pejam celik pejam celik dah masuk bulan 9

kejap je rasa..rasa cepat sangat masa berlalu

bulan puasa pun dah lepas..sekarang dah raya dah

entry untuk bulan puasa memang tak sempat nak update pun

maklumlah sibuk dengan praktikal

masa mula-mula praktikal tu memang agak letih la ckit

tapi lama-lama tu kira dah biasa dah

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar

nasib baik tak pengsan masa praktikal

kalau tak memang pecah tradisi la hehe

Sekarang dah masuk musim raya dah

raya kali ni sambut macam biasa je

nak kata meriah pun,boleh la..

tahun ni buat ckit je kuih..huhu memang tak sempat

balik pun dah lewat..alamatnya beli je la kuih 2..

anyway..sebenarnya mira nak mitak maaf kat semua

tak kira sesiapa pun yang terasa hati ke dengan mira

mira mitak maaf banyak-banyak k :')

tema raya tahun warna orange ! hehe


makan tapai ~ ermm best :D



sebelum budak-budak mai kena masukkan duit raya hekhek



cian kt mak (nenek) kena himpit kat umi dan mak muda..haha


family pak sedara yang paling rapat :)



haa..ni la family yang tersayang :')


Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin





No comments:

Post a Comment