Friday, December 9, 2011

Selamat Hari Lahir yg ke-19 ♥


Assalamulaikum w.b.t

hari ni merupakan birthday kembar mira..hehe

kami bukannya kembar tak seiras

tapi kembar tahun..

kira adik mira ni tak cukup bulan..dia nak keluar cepat sangat...

so dia lahir la hujung bulan..mira awal bulan 2

time dia lahir tu dia baru je 7 bulan..

itu yang jadi kembar tahun tu..

kalau ikut kan due date bulan 2 tahun 1993

tapi dah keluar awal jadi la 9 disember 1992 hehe

gambar kat bawah ni masa kita orang umur 4/5 tahun gitu

time kecik2 memang rapat sangat

kalau nak beli sesuatu barang tu mesti sorang satu dapat

kalau tak memang kita orang bergaduh la..hehe

maklum lah nama pun adik beradik

kalau tak bergaduh tu memang tak sah :D

bak kata pepatah "air yang dicincang tak kan putus"

hehe apa2 pun kita orang dah besar

so jarang la gadoh2 ni...kalau ada pun hal kecik2 je..






hehe berebut nak naik upih ni..




^_____^


sempena hari lahir ni..

kak long nak ucap hepi besday (ish sedih lak) :')




ok ni pic yang terbaru dia (yang pakai spec ni)

hehe ok la tak mau feeling lebih2 lak


~ adioss



2 comments: