Wednesday, November 17, 2010

i'm sorry . .

emmm...ari ni rase sedih sangat - sangat..



tak tau nak cakap cmne..tu la dulu-dulu umi dah
kata jangan couple..nak couple gak..degil tol..

tengok pe dah jadi...kan dah seksa diri..tapi dah nak wat cmne..

biasa la zaman remaja..sume nak try..pada hal tak tau pe pun..



so , aku pun terkene perangkap cinta gak..aku pun tak suke ngan

situasi skarang ni..memang serabut otak lau fikir..sakit kpala..

dah la exam blom abis..ada 3 paper lagi..kene study btol-btol..

pe pun , aku nak mintak maaf kat someone tu..aku bukan nya



sengaja nak add EX nya..pada hal dah lame aku add , baru semalam

dia approve aku..huhu...skarang aku yg jadi mangsa kat tengah - tengah

i'm still loving you..i hope u can understand me...( for someone)








No comments:

Post a Comment