Sunday, November 28, 2010

ya ALLAH , Kau lindungi lah hamba Mu ini..:(


huhuhu...

apa la nasib diri ku ini..

hanya ALLAH saja yg tau apa

yg terjadi pada hamba Nya ini..

betapa sakit nya hati ni bila ada

orang buat fitnah dekat kita..

mengata benda yg bukan-bukan..

tuduh yg bukan-bukan..

sampai memalukan aku di depan kawan-kawan..

apa salah aku sampai aku jadi mangsa pada

perempuan yg tak guna tu ! !

dah la serang aku kat FB..

malu di buat nya..







~ kepada member maliks & mira yg tengok blog ni ,

jangan la percaya dengan apa yg telah di katakan

oleh MALIKS MAMAT tu !!

tu bukannya Maliks yg aku kenal selama ni..

aku cam cara ayat tulisan yg dia post kt FB semalam..

orang tu sengaja nak musnah kan hidup aku ni..

orang tu dah tukar email & password Maliks..

orang tu sengaja nak malu kan aku kat membe-membe ni..

aku harap korang jangan salah faham dengan apa yg terjadi skarang ni..

orang yg salah akan mendapat balasan nya..

skrang aku dah tak aktifkan FB aku..

aku nak diamkan diri dulu..

kepala aku dah btul-btul dah pening dengan keadaan skrang ni..

aku harap korang faham ye.. :'-(








No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers