Friday, December 3, 2010

Dua . .


1st skali mira nak ucap terima kasih sangat-sangat

kat cik Ceekeennora coz tag mira untuk award ni . .

Taaraaa . . ini lah award nya ! cantik kan ? ?

warna pink gitu . hehe



tapi ada soalan tau . . Ok ni soalan nya :

a) makanan feveret korang ape ?
~ lau ikutkan hati memang banyak . tapi mira pilih nasi goreng kampung !

b) sape yang korang sayang ?
~ yg 1st mesti la family . lepas 2 kawan-kawan & the one i  love . hehe

c) tag untuk 5 orang !
~rahsia ! t mira gtau k ;)

ok . itu je ! thanks cik Ceekeennora 

7 comments:

  1. Sebenarnya blog awadr itu apa sih mbak...
    andak ngerti...

    ReplyDelete
  2. owh yang itu award untuk orang yang follow blog orang tu..kalau sudah follow blognya,boleh la ambil award tu

    ReplyDelete
  3. sy dpt award lgi !! (: tengs mira .. blogger yg baik hati ..

    ReplyDelete
  4. oue ! suke gile ! thanx mira ;)

    ReplyDelete
  5. Tengs kak Mira , nanti Atin ambil .. :]

    ReplyDelete
  6. shefa : haha . ok2

    atin : ok ur welcome ;)

    ReplyDelete