Thursday, December 2, 2010

tenkiu yaya !


hehe . hari ni mira dapat award lagi

yg ni khas dari cik Yaya

tapi bukan sume follower yg dapat tau !

ia hanya untuk 10 org je . antara follower 101 - 110

kira mira bernasib baik je la jadi folllower ke 110 . hehe



dan pic ni menunjukkan mira pun dapat award tu ! ngee




ni la award yang dia kasi ! cantik kan ? hehe

mira suka sangat . pinky gitu . haha

tapi ada soalan gak yg cik Yaya suh jawab . .


*5 cerita kartun kegemaran anda.
~ tom n jerry
~ ninja boy
~ shin chan
~ doraemon
~ hagemaru ;P


*Kalau di beri pilihan nak jadi kartun yang mana satu?
~ shin chan ! haha


*Kenapa pilih kartun tu?
~ sebab nya shin chan tu comel sangat-sangat ! ;D


*Lagu tema kartun kegemaran. Mesti ada yang buat mesej tone kan? ;)
~ emm lagu tema penah dengar tapi tak tau tajuk pe . hehe
~ hehe cam tau2 je . haha


*2 pengajaran yang korang dapat dari cerita tu.
~ jgn jadi nakal & rajin-rajin tolong mak ;) 


*Tag 3 orang lagi dan jawab Q's ni. ;)
~ shekeyn
~shefa
~badrina


Ok ! itu sahaja soalan yg cik yaya tanye 

apa-apa pun thanks a lot 

mira suka sangat dengan award tu ;D

nanti korang pun bley la jadi follower cik Yaya !




2 comments:

  1. peehhh... sy xbole tngk ctew hagemaru tuh! sket glew hati ! haha :D tros ttup tv! :D

    ReplyDelete