Wednesday, December 1, 2010

hehe . dapat award lagi !



Ok ! skarang mira nak ucap kan ribuan terima kasih kat

cik Shefa yang tag mira untuk award yg pertama . 

award yg kedua plak cik Pwincez Na dan

yg ketiga cik Shida ! thanks a lot !

mira suke sangat-sangat ! ngeee


FIRST


emm yg ni di tag oleh cik Shefa

dan ini jawapan nya :


1) berikan ucapan untuk orangg yang bagi award nieyh

~ thank you very much . mira suka sangat . cute cam tuan punyer blog


2) saye rase award tuh , cantek sangad ? cantex ? 
cantex sikit ? okee-okee je ? buruk sikit ? buruk ? buruk banyak ? 

~ cantik sangatttt !!


3) kalau saye baek , tag 5 orangg :)

~ ok awk baek sangat sebab bagi award ni



SECOND


yg ni plak dari cik Pwincez Na

dan ini jawapan nya :


1) be4 amex , yakinkan kamu da jadi follower k

~ ya ! saya yakin . haha


2) name penuh & asal kamu

~ Nur Amira Mat Hussin . asal kelantan


3) 3 perkara tentang blog ni (pwincez na dream life)

~ blog yg pinky & cute ;)
~ tuan punye blog pun cute & cantik ! 
~ pandai edit blog yg creative sangat & lagu yg best . hehe

                                                              
THIRD


and 4 da last is cik Shida

yg last ni tak de soalan ! hehe . senang ckit 

anyway shida , i very like it ! 

it so interesting ! ;)        



Thanks u all ! i love it so much <3


2 comments: