Friday, December 3, 2010

Empat . .


Ok . yang ni plak dari cik Waniey 

award ni untuk follower dia je tau !

lau korang nak sangat , let la jadi follower dia tau ! ;)

cantik kan . mira suka sangat ngan patrik tu 

shumel sangat-sangat . haha




lau nak jadi follower dia kenejawab soalan dulu 

ni soalan-soalan dia : 

1) nama awak sape ?
~ panggil mira pun dah ckup dah

2) ade boyfrend tak ? ;D
~ hehe soalan ni memang cepumas . dengan sejujur nya mira 
cakap i'm not SINGLE k ! haha

3) awak rase awak comel ?
~ emm yg ni no komen r . mira tak nak kata . bese-bese je .
 hehe tapi ade la ckit-ckit . hehe . bila lagi nak puji diri sendiri kan ? ;D

4) ucapan untuk saye . .
~ ok . mira nak ucap kan tenkiu sangat coz bagi award ni . shumel tau !


hehe . itu la jawapan nya !  

No comments:

Post a Comment