Sunday, December 5, 2010

tag from akma !



Emm . yang ni di tag oleh Akma 


tenkiu sangat ! hehe


memang wajib kene jawab tau ! haha 


lau tak , kene penumbuk ley r . hehe 


bley tahan juga soalan dia . jom kita jawab dulu ;p




1. nama blogger apa ek ?
~ nur amira ;)



2. da ada boyfriee/girlfiee ?
~ hehe . ada :P



3. adakah kamu ni bila tengok cerita jiwang/romantik , kamu tangkap leleh ?
~ hohoho . ye kot . no komen sangat .


4. kalo diberi peluang nak melancong , kemana ?   * jangan lupa ajak saya juga
~ nak g pulau tioman :D hehe mesti la ajak


5. yall pernah tak kene ragging ngan abang/kakak junior mase masok sekolah/universiti
~ lau kat U ni lom ade . lau skolah dulu de gak . huhu


6. yall kalo tengok wayang , selalu tido or hayati filem toh ? 
~ hehe mesti hayati sampai habis !


7. adakah yall ni selalu tido dalam kelas ? 
~ hahaha . 2 dh wajib kene tido (time ckgu xprasan je) 
~jangan amal cam akak tau ;p hehe


8. kalo yall ditegor oleh kawan/budak-2 , ape yg korang nk buat ?  lempang , lawan balik , diam , tegur balik si dia ?
~ ish mesti lawan balik . tapi tengok keadaan dlu . jangan maen hentam je


9. ape pengalaman pahit dan manis yall ?
~ pahit : tido lam khemah yang basah (time ujan) huhu
~ manis : time blaja kat skolah dulu . windu sangat2


10. lastly , yall minat I tak nak kawan dengan I ?  *gedik giler BARBIE . hehe (:
~ mesti la . hehe . lagipun tuan blog ni comel sangat ! :)




ok . itu je . dah jawab dengan jujur . hehe




1 comment:

  1. wahh . tq2 !! jwpn yg sgt ikhlas dri hati nurani kamu .....

    ReplyDelete