Sunday, December 5, 2010

tenkiu humaira ;)


Semalam mira dapat dua award dari org yg sama tau

hehe . tenkiu kat Humaira sebab bagi award tu !

untuk award pertama ialah award follower

dan award kedua ialah award blog terkiutt !

hehehe . tak sangka lak dapat award blog terkiutt

pada hal bese je mira tengok . haha





yang kat atas award follower 

khas untuk follower dia je tau ! hehe

comel kan cupcakes tu . suka2 >.<





Ok . yang ni lak khas untuk blog terkiutt je tau

hohoho . comel2 . tenkiu Humaira  !

memang tak sangka dapat award ni . hehe

apa2 pun korang ley la terjah blog Humaira ni

lagu yang sempoi n best tuk di dengar ;)

~ daa





No comments:

Post a Comment