Friday, April 6, 2012

Cute doodle from Apit




Taraaaaaaaa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Hehe comel kan doodle ni. Sebelum ni mira tak tau lak Apit ni buat "Segmen : Comelnya Doodle". Rasa terlepas lak tak dapat join segmen tu. Huhu Dah la comel je doodle yang dia buat. Tapi disebabkan tuan empunya baik hati, dia kasi freebies kat followernya. So mira tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan doodle yang comel ni. Hehe mira pilih warna kuning. Rasa comel pula warna kuning ni. Dia buat banyak lagi warna lain tapi tetap pilih warna kuning ni. Ok itu saja untuk hari ini. Bai~ :)



2 comments: